אם לרגע חשבתם שבניית האתר מספיקה כדי להתחיל להיות מוצפים בפניות והזמנות אולי כדאי שתחשבו שוב. שיווק האתר הוא פעולה קשה מאוד שלא נגמרת לעולם, וגם אם במקרה הצלחתם בה והרבה גולשים מגיעים לאתר שלכם, אל תהיו בטוחים כל כך שהם הולכים להשאיר פרטים באתר שלכם. הנה כמה טיפים ושיטות לגרום לאנשים להשאיר באתר שלך ולבצע את ה'קריאה לפעולה' הנחשקת.
אנשים רבים שיש להם אתר דל בתוכן עושים טעות חמורה בכך שהרבה מילות מפתח מובילות בסופו של דבר לאותם דפים. כתוצאה מכך הגולשים השונים רואים את הדף בצורה אחרת, מי שזה יותר קרוב לנושא שלו אולי ישאיר פניה, אבל מי שהדף לא מדבר אילו יצא מהר ויחפש את האתר אחר. מה שצריך לעשות הוא לדאוג לכך שיהיה דף לכל תחום באתר שלכם. לא צריך לחלק לתחומים קטנים קטנים ולגרום לפיצול של חוזק מילות המפתח, אלא לתחומים שבסופו של דבר עונים על כל השאלות בתחומם. ככל שתהיו יותר ממוקדים ותספקו את הגולש, כך הסיכוי שהוא ישאיר פניה ומטרתכם תושג יגדל.
באופן כללי חשוב שהאתר שלכם יהיה קריא וברור לשימוש. חווית המשתמש צריכה להיות בראש מעייניכם ואפילו מעל יופי העיצוב. בנוסף לכך, ודאו שפרטי יצירת הקשר שלכם יהיו במקום בולט, בראש ובתחתית האתר. בנוסף לכך, חשבו על גולש שרוצה להשאיר פרטים באתר, האם הוא יכול לעשות זאת בקלות מקום מקום בו הוא נמצא? ואם הוא גלל טיפה למטה? גם שם הוא יוכל למצוא אתכם בקלות? אל תיתנו לגולש לעבוד קשה, דאגו לכך שהכל יהיה בהישג יד.
אנשים שיוותרו על גולש אחד יוותרו בסופו של דבר על גולשים נוספים. התייחסו לכל אחד מהם כאילו היה הלקוח החשוב ביותר שלכם. רגע לפני שהגולש נוטש את האתר דאגו שיקפוץ לו חלון אטרקטיבי שיקרא לפעולה. בנוסף לכך, דאגו להציע הצעות ומבצעים מיוחדים לגולש במטרה לגרום לו להבין שאתם מוכנים להתפשר בשבילו העיקר שהוא יצא מרוצה. הציעו לגולשים הצעות שהם לא יכולים לסרב להם כמו ניסיון חינם, חודש ראשון חינם, אחוזי הנחה או שירותים נוספים כאקסטרה - ברגע שתפסתם אותו, אפילו בזול, אולי תוכלו לגרום לו להשקיע יותר בעתיד.
אלו רק מעט טיפים מבין טיפים רבים שאתם יכולים לנסות ליישם באתר שלכם. במערכת GOcms טפסי יצירת הקשר ממוקמים בצורה בולטת מאוד, אבל מבחינת תוכן - הכל תלוי בכם